Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







5 Days Holiday :)
Sunday, May 1, 2011 | 4:53 AM | 0 comments


Hey bloggie! i'm Home! at last! i'm not suppose to be home this week bcoz i've got a sofball match, but just bcoz it was postpon, s0o here i am at home. :) 


we were asked by our warden to empty our lockers bcoz there were silat members peringkat kebangsaan that will tumpangg our ostel. s0o, here it is my m


neyh gamba tyme dah nak balekk ptg khamis uh. sume roh dah smpai uma. tinggal jasad jea kat ostel. hee :)



i went home with them. but u didn't go anywhere . coz masingmasingg nak balekk awal. grr. nyampah seyhh. 

29 April 2011- Friday




we off to school. to get our PMR certificates. haha. bnde dah lame baru nak amek. 


ada sedikit perubahan ye disitu. cuba anda lihat bebetul. dulu mase saya sekolah situ, surau tidak secantek ini. wahwah. bgoshh. dah lawa. :)

here it is. our result. mase masuk pejabat kan. ramai gyle cekgu taw. perghh. sumpah bengang gylee. then bole pulakk cekgu arba'yah tegur, 
"wahwah! bukan maen chantek lagy ". perghh time uh sumpah bengang gylee. HAHA :D


mulemule nak terus pegy skola ikin, pastu akaq lakk soyhh tunggu membe membe saya keluaa. coz dye nak jmpe seseorangg. tunggu lame punye lame. dyeowg pon kelua. then membe saya kate budak yg akaq nak jmpe uh tak dtg. hampeh btoi . !



tapelaa. dapat gak saya melepaskan rindu kat kawan kawan saya sekejap. hee :)


my lesbo :)


lepak punye lepak, tetibe ade teksi lalu. kiteowg pn naik aa. sblom uh sempat agy tangkap gamba dyeowg sebelum naek teksi . imy guys lahhh :(


then after that we went to ikin's skool wich is Taman Universiti 2. we went by a taxi. as we reached there, the mak guard suruh kasi ic segala. ikin sesuke aty dye jea gune ic dye. hmpeh btoi tak bawak ic. indon indon! haha. s0o, kami pown masuk lahh pejabat. setibenye kami dipejabat, a cekgu btawu yg pejabat tade orgg. kerani pegy rehat. *perghh. dah penant penat dtg bole pulak dye g rehat. grr. dye bole pulak soh dtg pukul 3. gyle kau! s0o setelah membuat perbincangan, kami pon bersetuju nak lepak jusco. s0o, here we go. :)



we went to jusco to ave lunch. not really. saya sorangg jea kowt yang makan. yang lain sume diet. HAHA



then round 2:30p.m we went back to ikin's school. menapak gyle jauh. fuhhh! penat oh. 
lepas amek result segala, kami pon balekk. ikin lahh yang balekk dulu, kami ke Umall pula. ape lagy. KAOKE lahh. hee :D




saksikan gamba di kaoke :)




harokkk sungguh mereka. saya tak nyanyi sangat pon. maklumlahh. suara tak bape nak sedap kan. HAHA! lepas syok kaoke, kami pon pulng ke ruma masingmasing :)


30 April 2011- Saturday

bangon pagy jea chot text saya ajak kelua. tapi saya cakap sama dye yang say tiada duit, dye kate dye mahu support wayang. saya pun apa lagy. on saje lerr. orgg nak belanje mane bole lepas. hee :) dye kate ye pegy same kekasihnye, s0o, saya po ajak lahh kekasih saya juga. opss. terlepas pulaa. BEKAS kekasih ye. nak tahu siapa? haa. ini dye.



tgok dari tepi jea bole kann. taleyh depandepan. maluu lahh dye nanty. hee :) hensem kan dye ? HAHA. taya nak bangge sangat lahh lu mamat.. tapi kan kan. sebenarnyeeeeeeee........ jengjengejeng!

tak jadik pon kelua nan dye. abes gado punye gado. lastlast dye tamau pegy. tapelaa. maybe tade rezeki sy lahh nak jmpe dye. 

tapi saya kelua jugak pada hari tuh. sy amek bas ke skudai. then tunggu chot di sana hampir 2 jam. perghh. nak kematu saya duduk kat bustop skudai parade tuh. saba aje lahh. 


sedang kami berjalan jalan. kami terserempak dengan fakhira sogimin.


dye mahu lepak sekaly. then kami pun pegy beli ticket, mule mule nak tengok penunggu istana, tapi ticket dah abes n mase seterusnya pukul 6 kowt. s0o, kami pon beli jea lahh cite


bole tahan lahh bestnye. banyak bunuhbunuh. ngerii taw saya tengokk. asyek tutuptutup muke saje. coz saya tak bole tengok darah. hahaha. ! too bad. :( 

setelah selesai tengok movie kami terserempak pula dengan 2 pompuan gedik neyh. 


eyka n juwa lerr. hee. 
didn't mean anything to call u gedikk. just sukesuke. jangan ambil haty yaww kawan.
hee :) butbut. u two are s0o gorgeous. seriesly :)

s0o, lepas bergambar bersama mereka, kami pon balekkk.




1 Mei 2011- Sunday

hari yang sangat MEMBOSANKAN. ! bangon pepagy tunggu mecet dari orgg tuh. tak balas balas. satu hry taw tunggu mecet dari kau! tapi satu mecet pown kau tak balas. macam pundek! sumpah aku cam nak cekik je muke kau. gebangg smlm cakap nak ajak kelua lahh ape lahh. tapi tyme aku nak kelua kau pulak menghilangg. memang bgos lahh kau. TERIMA KASIH. !




Older Post | Newer Post