Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







Wednesday, January 20, 2010 | 10:48 PM | 0 comments
Tadi di sekolah , aku menawarkan diri untuk menjadi guru sementara bagi subjek Bahasa Melayu cewahh!. guru sementara konon* tolong cikgu lahh. beliau tidak dapat mengajar kami kerana anaknya masuk hospital. haha. itu pun nak banyak bunyi* tapi banyak gila ohhh. penat tangan ku dibuatnya. syok juga tulis tulis ni. macam seronok je. kalo boleh aku nak habiskan semuanya tadi taw taw, tetapi masa tidak mengizinkan. cewah! bajet lahh kamu* haha. tpy series aku cakap, penat juga menjadi seorang guru ni ek. naik kering tekak aku dok tulis dekat depan tadi. eleyh, baru sikit dah penat*. cess. kao inagt kejap je ke? satu jam bhaii. aku dok dekat depan menulis di papan putih tanpa henti. perghh! lenguh tangan. kalo ko tak percaya. ko try lahh buat. hurm. macam mana lahh cikgu cikgu yang pertugas dari pagi sampai tengah ari tuh eak. baru tadi aku dapat rasakan penat lelah seorang guru.

Pengajaran: belajarlah bersungguh-sungguh, hargailah pengorbanan seorang guru.

Older Post | Newer Post