Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







Selamat Tahun Baru 2010
Thursday, December 31, 2009 | 12:54 PM | 0 comments

Tahun baru?
ape itu? 2010?
anda pasti?
waaa! betul laaa.
aku ingat aku mimpi jap taty.
ruparupanya udah pukul 5 pagi maa.
haha. tidak perasan. !
cehhh. tahawu lakk mata dahh nantuk knkn.
okeoke. meh kita berazam sikit eak.
hurm. na azam ape eak?
haa, taon neyh aku berazam na bwat yang terbaik.
aku mahu belajar betulbetul.
aku mahu buktikan sama abah dan ibu.
ibu jangan tahu nak mebebel saja!
ibu tak mengalaminya, ibu tak tahu macam mane rasanya.
ehh aku nehh. na maramara ibu lakkk.
tak baik tawtaw. okeoke. sorry ibu!
aku juga berazam mahu ubah sikap aku yang sangat
teramat malas ini kepada yang sangat teramat rajin. :)
cam best jea knkn? yeahh. mmg best pown. hee :D
okeoke. kte tgok laa camne nnty.
sama ada aku berjaya menunaikn azamazam aku ke tidak.
kamu pasti boleh! haha :)) insyAllah. Amin.

AZAM BARU :P





Older Post | Newer Post