Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







12 november 2009
Saturday, November 21, 2009 | 2:56 AM | 0 comments
aku sebenonye da lame na upload gambo neyh. tapy ta sempatsempat na upload. baru ary neyh dapat upload. hha. neyh laa adiahadiah yang aku dapat tyme last sk0ol uh. famous kowt asyek muke aku jea yang dapat. haha . tak tahu lakk an due kaly jea kowt aku dapat. haha. bebual na gebang an an? eyh. bio ahh. suke aty aku laa. kao sebokk apehal. hurm. pade pagy itu ibu cakap nan aku, "tayah laa skola kakcik, bkn ade ape ag tat sk0ol uh an?" then aku cakap, "bio ah owg na dtg sk0ol, tggal due ary jea na abesh sk0ol" abah pown cakap bnde yang same taw. dye ta kasi aku skola. bio lahh aku na sk0ol. lastlast aku ckap nan ibu "ibu tgok nnt, kakcik balekk uma bwak bape adiah, relex jea." haha. poyo gyler ayt. tapy masin aw mulut aku. neyh laa hasil yang aku dapat. haha. tu laa ibu. ta rugi taw kakcik dtg sk0ol. wekwek. c(=

TAMAT!



Older Post | Newer Post