Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







Yamakasi
Wednesday, September 2, 2009 | 7:30 AM | 0 comments
kowg mesty pelix an. nape laa minah neyh letak minatang neyh ek.? btoi ak.? haha. aku sebenonye minat na bwat mene neyh. it l0oks interesting. tapy agax susa laa na bwat. kene practise anyakanyak kaly. kalo ta. maty ah kao tat situ. kang t'jatoh dari tingkat 5 ang, sia-sia jea maen mende alayh neyh. kaki sebelah ptah n ta dpt na pulihkn. nyesal ta suda. lowm kawen ag da tatew kaki. haha. aku neyh mmg agak kuat bangan laa an. da pikik mase dpan dulu. hehe. standard ah pompuan an. aq ingat an mende neyh laky jea yang bole bwat. upenye pompuan pown bole ek. kalo kowg ta cayer. meyh sini aku tayang sikit ade dak pompuan neyh bwat. bole ah than, tapy ta sehebat lelaki, biase laa, pompuan mane laa kuat sgt, n mane leyh lasaklasak sgt. towl ta.? tapetape. meyh kite lihat kehebatan beliau.


itu lah kehebatan beberapa perempuan. terer an dyeowg bwat.? jelous seyh aku. kalo laa aku rety bwat mende uh, kn best. leyh maen lompat sini, lompat sane. hee. :) aku dari tecik ag t'ingin stg na maen trampoline, (tatawu eje laa) lbeyh kureng mcom uh laa. dulu mmber aku ade mende uh, tapy aku ta sempatsempat na maen, da balik malaysia, kempunan laa pulakk. :( kalo laa aku bole putarkn mase. da lame aku bwat, tapy ape kn daya. hehe. k laa kowg. t ade mase, aku update ag k.


miss.eira
02/09/09
11:25:04

Older Post | Newer Post