Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







aku mimpi ke ape nie?
Tuesday, December 21, 2010 | 2:34 AM | 0 comments
wahwah! sedang saya komen mengomen di facebook. tetibe sy terdapat satu panggil telefon. di kace henfon saya tertulis nama ^F^ . saya seperti tidak percaya lalu mengosok mate due kali dan menampar muke 3 kaly. dalam hati berkata *betulahh, sape lahh agaknye yg gune nom dye neyh, tah tah awek dye.

saya tidak terfikir langsung yg dye yg kol saya. coz kami kan sudahhh tetttt!then dye pown suda mahu luepkan saya . sy pown dengan rase takot mengangkat telefon .

me: hello. assalamualaikum.

F: waalaikumussalam. siapa yang sedang bercakap?

me: eira lahh.

F: tengah buat ape?

me: errrr *betul kea neyh dye,sore laen semacam jea. TETETEngah duduk duduk jea. 8sore gagap.

F: ouh . tak tido lagy?

me: belum. malam maseyh muda meyhh. *ketawe

F: *ketawe . malam maseyh muda eayhhh?

pastu borak punye borakk. aku pown ambil kesempatan lahh tnye bile dye cuty. *nk ajk kua neyh. hehe. guess wat?

F: cuty? rabu rabu.

*tersenyum lebar lalu berkata dalam hati. YAh0o0oo0o! ary yg tepat sekaly. nak ajk kua nak ajak kua!

ceyhh. macam dapat jea aku neyh kan. yelaaa. dye mana pandang dah kat saya. :( tape tape. i'll try ask him nnty. mintak mintak lahh dpt kua nan dye eak.

hmmm. ade kea mase dye tgh borak nan saya, dye bole borak nan bangla setempat keje dye. wah! dye speaking power oh! kalah saya. hehe *opss . :)

meleweyh punye meleweyh. tetibe dye cakap
F: eyh eyh. t orgg tepon balekk eak. k bye.

me: okeoke. bye. * sedih taw. dapat cakap 15 minit jea. tak puas. :(

tapetape . dye kate dye nak tepon lagy kan kejap lagy. oke. saya tungguu! awak jangan tak tepon pulakk. kangg saya sekeyh pale awak kangg aaa! * macam berani jea. hee :D

SEDANG MENUNGGU :)

Older Post | Newer Post