Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







Saturday, December 26, 2009 | 12:01 PM | 0 comments


assalamualaikum,

buhsan gyle siott. tatawu na watpe.
neyh lahh jadinye bile aku dahh buhsan tahap cipan. :P
skang aku berada di kampung. Serkat, Pontian.
ceyh. bukan maen detail ag aku tuleyh eak.
pdehal kowg bukan tahu pown.
haha. tapelaa. kowg tatawu kowg punye pasal la. haha. :P
buhsan gyle bole ta. taty aku webcam sama itu mamat maa.
coz taty siangg ta puas ma jmpe dye.
sdeyh pown ade gakkk. :(
agak syok lahh webcam sama dye tawtaw. tapy knkn.
membe dye uh sebukk jea taw na tgok jugakk.
tpy tapelaa. aku ta kesa act,tpy kesa laa jugak . haha.
wey eira! ape kao mepek neyh ha?
haha. tah la. aku pown tatawu la aku mepek ape.
tpy yg penteng best kowt. hee :)
tpy knkn. ta bape na best sgt lahh. coz dpt webcam kejap jea tawtaw.
coz dye na tito awl. esukk mahu angon pagi.
dye mahu temankn membe dye jmpe awek dye. haha
na jmpe awek pown na ajk teman. ape bnde laaa.
ta romantik langsung, haha :))
wateva lahhh. lantak kao laa na romantik kea ta.
yangg penteng , aku neyh romantik owgnye.
ahahaha. gyle pasan seyh eira neyh.
wekwek. :P bio laa . aku punye pasal laa.
cewah. mara pulakk,
yelayela, ta mawa hee :)
k la kowg,
tatawu laa na cakap ape ag.
selamat pagi :)

BUHSAN :S



Older Post | Newer Post