Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







kesedihan yang melanda.
Tuesday, November 10, 2009 | 9:05 AM | 0 comments
betapa pedihnya hatiku ini. menahan sebak didada. aku sedar siapa diriku ini. tapi pernahkah kau berfikir tentang hati dan perasaanku? pernahkah? mengapa harus aku yang mengalah? mengapa kasih? adakah aku ini hanya manusia yang boleh menceriakan kau ketika kau kesepian ataupun adakah aku hanya tempat kau menumpang kasih? aku sudah banyak bersabar demi kebahagiaan kau dan aku, tapi kali ini aku berasa sangat sedih. mengapa kau dahulukan dia daripada aku walaupun aku lah orang yang selalu menceriakan kau ketika kau muram, yang membuat kau tertawa, memberi kau segala nasihat dan aku lah yang memberi kau semangat untuk teruskan perjalanan hidup. tapi mengapa, kau tetap pilih si dia? mengapa kasih? mengapa? tidak cukupkah apa yang telahku korbankan demi untukmu? jawablah kasih. =(

MENUNGGU JAWAPAN

Older Post | Newer Post