Welcome Eira Munirah's blog.++Follow | Dashboard
My Life Story







tidak tahu bagaimana hendak bertaubat.
Thursday, November 19, 2009 | 1:48 AM | 0 comments
kenape eyh?
hidup ku ini penuh dengan kesedihan.?
aku rase happy hanye sementara sahaja.
selepas itu aku kembali muram,
aku tidak mengerti.
apa itu makna kehidupan.?
aku tahu hidup ini banyak perkara yang harus kita lalui,
banyak ujian, cobaan, dan sebagainya.
tapi kenape hidupku slalo diuji oleh ALLAH SWT.?
adakah kerana aku selalu melakukn dosa.?
mungkin juga ye.
aku sedar akan kesalahan aku yang telahku ingkar dengan laranganmu.
tapy aku ingin meminta ampun atas segala dosa yang telah ku lakukan.
ampunkanlah aku ya ALLAH.
engkau la yang maha pengampun.
aku sudah cuba untuk tidak mengulangi kesalahan lalu,
tapi aku sering juge melakukannya.
aku tidak sengaje ya ALLAH.
aku terlalu mengikutkan nafsu.
syaitan yang sering menghasutku kearah kejahatan.
kau tak guna SYAITAN!
TAK GUNA!
aku tidak berani berjanji apapa.
aku hanya mampu mencuba untuk tidak mengulangi lagi kesilapan lalu.

INGIN BERTAUBAT ;(




Older Post | Newer Post